"♥"

Hello guys! :D
är hemma nu, lite tidigare än tänkt.. men pluggandet drog hem oss :/ har i alla fall haft det super kul! :D Vi fick kolla på massa grejer men tyvärr så fick vi inte se höstcollectionen men vi fick se en tidigare collection i alla fall, skit snyggt ;o
köpte inte så mycke, fick med mig ett par solglasögon och en t-shirt hem (:
tyvärr så vill dom inte fasta på bild som vanligt så ni får bilder @ internet :D


köpte dom övre, får se om jag andvänder dom.. men coola var dom ;) 199:- cheapmonday
har inte orkat fotat t-shirten heller, så ni får se den i morn eller nått :)

innan skövde så var jag i falköping också, fick med mig ett par convisar hem (:

intersport, 700:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0