2dag

HAHAHA, jag är sjukt trött! Har verkligen inte sovit igenom dom där timmarna sen lägret, jäkla skit. Tänk vad skönt det skulle vara om man inte behövde sova? om man redan hade all energi, fysjutton vad bra det hade vart. hahah.men nackdelar finns ju. Man kan ju inte gå och lägga sig om man har tråkigt...aja.

Började dagen med pluggpluggplugg, ordinary sunday :) det lät...hemskt? men det är ju så, söndag brukar vara en plugg & städ dag :o och det är det jag har gjort idag!
pluggat
&
städat
jag är ju rätt jävla asgrym!
ÅÅH jag vill ha tillbaka lägret :')

nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, har författar uppsatts prov på tisdag och jag som aldrig någonsin börjar plugga tidigare än dagen innan känner  mig riktigt bra! :D 2 dagar innan.. bättre än vanligt(a)
bye

s k ä r p a
yesterday, på väg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0