victory

shitshitshit, panikpanikpanik, åååååångest. jag är så jävla nervös, och taggad. Om 4(!) dagar tar jag mitt pick och pack och beger mig till malta i 3 veckor, mammaaaaa. typ. men det ska väll gå bra:) ...
NEJ VAD SÄGER JAG, JAG KOMMER ALDRIG FIXA DET HÄR.
magaaaaaaaaaaadddddddddddddddddd!!!!!!!!!

idag har varit en mycket bra dag, faktiskt :) pallrade mig ur sängen vid 8 och gjorde diverse nödvändigheter innan jag befann mig på Brovalla för att med världens bästa lag dra till Kållands Ö och spela skiten ur dom, hohohoh äntligen tjejer! 1-5 blev slutresultatet och överlag var alla väldigt nöjda, första segern på länge. höhöh.

Från victory till Victoria, idag sa dom Ja båda två, såg litegrann sådär, men fint vare ju ialla fall :) Äntligen har Victoria fått sin Robert, nej förlåt jag menade Daniel :) haha, men lite lik boxer-Robert är han allt :D
Grattis i alla fall :) så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0