Paradise Hotel

Nu är PH slut & allt är back to normal (;
ni som såg de, vad tyckte ni? Den nya jokern Dalin kom ju in idag, en 23årig strippa från Stockholm. Vad tyckte ni om henne? Själv så tyckte jag hon var lite som Rami när han kom in. "Hej jag heter Dalin, jobbar som strippa och äger här med det här stället, okej? :)" Det är ungefär de intrycket jag fick av henne... Men aja (:

Egentligen har jag ingen favorit (förutom Greta!) men jag rådiggar Catja asså, hahahha, fyfan vilken människa! :D Hon spelar spelet så jäkla bra, ser bra ut och är rumskamrat med Rami, jag gillar verkligen inte den fläcken -.- men mest så gillar jag Greta, kan man hitta någon sötare människa? :') super söt är hon! :)



hm, jag funderar på att göra en ny kategori.. en "Hiss&diss" kategori.. vad tycker ni om de? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0