godnatt hälsning från alperna? nejjjj sverige! :D

okej, tredje gången jag skriver de här inlägget nu. i'm gonna try to fix it this time!

I morn är det den sjunde januari tvåtusentio och det betyder att konfan drar igång ingen, övergött. oja. men lucky me att den inte börjar förrens klockan två så jag ska nog hinna skriva minst ett inlägg innan :) jag blir fan lite orolig hur det ska bli nu när skolan drar igång igen, och ni som vart med ett tag vet att jag är inte är så överglad på att uppdatera på mornar ;) tjeeeeena segis! men jag får försöka fixat till mobilen så jag blogga från bussen (: nicyyyniccyyyy

Nae, nu ska jag borsta tänderna och sova :) imorn ska jag upp vid 10!
sov gott, nattinatti!




nej jag loooovar! Jag är ms. Bond och därför får jag ju tine avslöja min hemliga identitiet fattar ni väll! Därför har jag ett svart streck framför ögonen, för att skydda min identitiet!
shhhhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0