VÄRLDENS BÄSTA!

FAAAAAAN,helvetes dator som dampar sönder -.-

har ialla fall vart ochtränat nu power strike igen, as kul, men jävla jobbigt! =D, hann inte uppdatera innan för innan jag visste ordet av det så stod det ett gäng härliga brudar utanför min dörr, hahah =D drar lite snabbt:

Det började väll med att det ringde ett oskyddat nummer som sökte amelie (moi)
jag - aa, hallå?
inget svart
jag - hallå..?
inget svart
jag - HALLLÅÅ!?!!
inget svar
jag - jävla nolifers! *klick*
5 minuter senare ringer det på dörren och jag sitter utan brallor och halv sover framför datorn/taggar inför träningen. Det knackar ju inte på såå jävla ofta här så min tuffing till syster "vågar" inte öppna (hon har sett vilka som står utanför -.-) så jag slänger på mig ett par mjukisar, och tänk hur jag ser ut, "nyvaken" en alldesler för stor t-shirt och mjukisar.. yes, och öppnar ialla fall dörren och där står det ett helt gäng sötingar! =D Natalie, Sara, Julia och Ellen stod där ute och lura, hahahah. Jag stog och stirra på dom ett tag innan jag fatta vilka det var, hahahahh ;D men jag ursäktade mig och sprang och bytte om till träningskläderna och hävde mig ut. Snacka lite skit med dom och sen var jag tvungen att åka och träna, haha så jävla söta är dom! världens bästa! ♥♥♥♥
nu ska jag plugga lite till provet i morn och sen sova! :) pussar

Julia & saris

Julia, saris, ellen

Ellen, nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0