Blogawards

Jag vet inte hur stor koll mina läsare har på resten av blogg världen så jag tänkte göra ett litet inlägg om hur det gick i lördags på Blogawards :)
(Jag veeeeeet att jag borde ha gjort det tidigare men har inte orkat :$)

Årets nykomling: Foki
Årets manliga blogg: Calle Schulman
Årets kaxigaste: Kissie
Årets fashionista: lisaplace
Årets mest orginella: Foki
Årets foto/design: Nevnarien
Årets blogginspiratör: Blondinbella
Årets videoblogg: Mogi
Årets veteran: StinaLee
Årets kändisblogg: Magdalena Graaf
Guldpennan: Sanna Lundell
Årets bloggstar: Linda Hallberg
Årets blogg:Foki

(bloggnamnen är klickbara)


Mogi, Blondinbella, Kissie, Nevnarien & Lisaplace
några av vinnarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0