Träningsdag? yesyes

Usch, just nu sitter jag här och funderar på en massa saker,
1, hur jag ska hinna blogga mer
2, hur jag ska få datorn
3, om min uppsatts duger
4, hur utvecklingssamtalet kommer gå
jag funderar alltså på alldeles för mycket samtidigt och det brukar ju gå sisådär..
Dagen i sig har vart ganska bra, ganska lugn morgon med läsning, musik och so. På efter middagen så drog vi igång med spanska och sen idrott. Woho vad mycket vi måste ha sprungit på dom 50 (?) minuterna asså! Först körde vi intensiv basket (sjukt kul när alla var seriösa asså!) och sen sprang vi kvarnarundan 3 varv. Jag är nöjd. När jag kom hem från skolan satte jag mig i hallen (jag kom inte längre) och skrev min svenska. Den blev sådär men vi får väll se, Annica hatar väll mig och har bara satt G i både svenska och engelska ditt betyg kommer höjas om du koncentrerar dig mer på lektionerna, fuck off liksom! Menmen, vid tio i sex får jag panik för jag tror träningen börjar, men det var halv sju så jag lugnar ner mig igen. Men när klockan helt plötsligt var 18.20  blev jag ganska stressad när jag kom på att jag inte hade bytt om någonting, så stress faktorn  går inte att sänka! Träningen i sig var rolig och nu sitter jag här och ska fortsätta läsa i den absolut bästa boken någonsin. Jag kanske är lite efter och inte lyssnat på alla som har tjatat på mig att läsa den, men nu har jag äntligen börjat. 1'a Twiligth boken är det, Om jag kunde drömma jag har visserligen bara läst ca 130(?) sidor men shit vad bra den är!!!
Nu ska jag sova/läsa.
Pussssssssssss (och jag lovar bli bättre på blogg fronten!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0