Sommar-sommar-sommar

Nu känns det fan som att det är sommar på riktigt, man går barfota, äter glass och steker i solen medans katten ligger och jäser i skuggan, hur bra som hälst asså! Just nu är det väll 25 grader i solen kanske? Jag sitter i solväggen och skriver, det känns på bena om man säger så. Just nu skulle jag absplut inte vilja bo inne i stan, ute på landet duger åt mig asså :) Snart kommer förhoppningsvis Ellen hit, får se hur bara, för buss tiderna har djävlats lite med oss. Hoppsan hejsan så kommer inte bussarna liksom :o Men det är väll bara att vänta och se. 
Jag har  en nyhet som jag satt och grät till en hel kväll, jag kom inte med i västgöta laget. Så jag är rätt besviken på mig själv asså! Fan vad arg jag var ;) Det kanske är lite dumt att gå ut med de på bloggen innan jag har sagt till mina vänner men jag skäms så himmla mycket för det :$ Aja, vi får se nu framöver hur det blir med bloggning för jag sitter återigen vid Alexandras dator då min är på semester i Norge hos Side. Jag vet att han är duktig på datorer och hoppas som en gris att han kan fixa den! :)
Nu ska jag nog snart ta mina krit vita ben och rödbrända lår och cykla och möte Ellen vid bussen för nu äntligen verkar det som att det ska komma en. Puss och kram så springer vi ut i det härliga sommar vädret:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0