IQ - ?

God morgon alla söta och glada, eller halv döda som jag. Jag vet seriöst inte hur längen jag har sovit inatt men det är väll i alla fall mer än 12 timmar och jag är skiiiiit trött, haha! Nu när jag vakna tittade jag på klockan ,som visade alldeles för mycket!, och insåg att vi aldrig skulle hinna upp till (vart det nu va) och kolla på Mattias. Så jag springer upp och in i mammas och pappas rum samtidigt som jag skriker -GÅ UPP! Men det är bara det att när jag kommer in där så är sängarna bäddade och det var bara jag som hörde orden, dom andra hade redan åkt. Så jag ringer till pappa och hör i fall Mattias har kört än, nej, han körde självklart sista heatet i första omgången. Smartis jag kom ju självklart inte ihåg att han körde senior istället för junior som förra året, (juniorerna kör de första 4 heaten) haha (a)
Så medans jag vänta ringde jag till farfar och farmor så nu ska jag väll få lite mat innan det är dags att kika på 0livia som spelar med damlaget (ígen ;)) 15.00 börjar matchen så kom och kolla va fan! =D
Nej, nu måste jag sätta på mig om dom skulle komma vid 12 ;)

Hanna och Julia, glöm inte speltavlan idag 14.45 på Brovalla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0