IDAG

Nu har jag precis kommit hem från skolan och borde egentligen ta tag i matten, vilket jag ska, snart! Men jag kan bara inte strunta i att visa er den här bh (längre ner) från Nelly.com. Asså, det finns verkligen saker för precis allt, men jag menar, seriöst. Silicon bh? Jag själv tyckte det var ganska roligt och blev så chockad när jag såg den att jag trodde att jag skulle ramla av stolen, haha(a)

Jag känner mig helt konstig i kroppen också. Det kan bero på att jag är helt rastlös för jag inte träning eller match elle ngt ikväll, det kan bero på dom konstiga kakorna på hk'n, det kan också bero på att mitt schampoo tog slut och jag fick ta nytt. Vad det än är så är det lite läskigt måste jag erkänna..

Nu ska jag plugga matte, pusssen

http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=1&qNavigationGroup=11&qClass=1&qGroup=11&qProductId=184002&qProductColorId=0012&scrollbarreload=yes&language_id=1&gender=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0