Fredags kväll

Jag har inte riktigt hunnit med fredagen, riktigt kul kväll/natt.
Jag börjar från början;
Efter skolan åkte jag hem och strax därefter åkte jag med packad väska iväg till Ellen där Martina också befann sig. Vi hade mycket kul innan vi ångrade oss från att titta på Valtorp-Stenstorp matchen till att titta på Ellens Hampus. Gick mindre lyckat när vi gick runt  i hela fkp för att hitta vart han var. Vi hittade honom aldrig. Eftersom vi hade planerat att se på fotboll så var 20.30 bussen ganska perfekt, men eftersom att det inte blev någon fotboll så hittade vi Dani vid skejtarna (och lill-kalle) och han var så sjukt gullig att han skjussade oss, en och en, till rececentrum så vi skulle hinna med 19.50 tåget (klockan var 19:40) Sjukt kul, men vi kom på tåget utan vidare utkassa =D Så vi kom tillbaka till stenstorp...





 


fina är vi



Efter tåget gick vi hem till Ellen och sen snabbt ner till villan. Det började med lite käk, tacos, och sen lite allmänt. Framåt tio?elva?tolv? var det meningen att vi skulle köra någon rock band tävling, men med så himla intresserade medlemar blev det inget (; Så vi satte på en film framåt ett som jag knappt såg tio minuter på? Vi gick ner och satte oss och dansa och sjöng ist (medans Ellen pratade med Dani eller Hampus vem det nu var) men jag dansade med Martina iaf(robin o linus) =D Vid fyra(?) gick vi upp och "la oss" men vi gjorde väll allt annat än o sova? Det var lite synd om dom som faktiskt ville sova (Ellen) för det var väldigt hög volym därinne ;) Det slutade utan sömn och en väldigt fin Martina.












Så, det var några bilder men ajg orkar inte mer nu.
Sov gott så hörs vi i morn!<3

Kommentarer
Postat av: jesper (wozzon) carlsson

det var kast på vilan man kunde ju inte sova

2009-05-21 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0