EMPTYYYYYYYYYYYY

Det känns riktigt tomt nu, jag sitter och saknar min dator men kom fram till det faktum att även om jag får tillbaka den så är den helt tom! Inga bilder eller nån skit kommer ju att vara kvar, så ledsen man kan bli :( Men samtidigt kanske de är bra? Med en nystart menar jag... radera det förfluta och börja om på nytt? Inte helt dålig idé det där asså! (Supersmarta JAG!)
Nu har jag precis skickat in den rättade uppsattsen och hoppas att det kan få mina betyg att springa uppåt lite, (hoppas kan man ju) Om en halvtimme ungefär så kommer Hanna och hämtar mig och jag är med på dagens match (hihihi) Så jag ska börja packa tänkte jag. Men först ska jag skriva ut tiderna för poäng tavlan och säga farväl till er.

Farväl kära läsare :)

(jag har funderat på en tävling snart också,
vad säger ni om det?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0