deppppppppp

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det mer än; oh my god!
Det kan man visserligen tolka olika, men vad jag menar är "oh my god, jag har köpt tredje boken!" Man blir helt jävla galen av dom, (jag har fått viss påtryckningar av mina vänner), jag behöver något mer intresse än fotbollen och böckerna, hihih :}

Förresten så spelade vi match i går (igen) gick sådär, förlust med 3-1 (Mot Tidaholm) men shit vad vi slet! vi öppnade matchen med inte så bra försvarsspel, så efter 20 min (?) stod det 3-0. Men när Madde äntligen kom ut på plan tryckte hon enkelt in 3-1 målet. Det blev det slutliga resultatet och vi höll tätt större delen av andra halvlek. Vi slet fan som djur! Men shit var gött det kändes i bena efteråt, jag kunde inte gå (a)

(snart kommer lite bilder på, gissa vem...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0