20 days..

"Sommar sommar och sol, havet och vinden och doft av kaprifol"
eller?
Nästan i alla fall, jag är på SUPER humör och ja, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag sitter i solen, är själv hemma, äter apelsin, har mina favorit solisar och lyssnar på super musik. Så vad kan va fel liksom? =D
Jag tänkte snart gå in och ta en dusch och sen kura ihop mig framför tv'n och kika på Robinson 2009, hihi :} Och sen ska jag titta på Twilight igen den, och ett armband, var det enda jag fick med mig hem från Jönköping igår, jag har aldrig känt mig mer lyckad måste jag säga!

För den som inte har räknat ut det än är det bara 20 dagar kvar (för oss) tills skolavslutningen. Sen har vien långt skönt sommar lov på oss att göra ingenting. Slippa matten, biologi, svenskan och all annanskit i skolan, ååååååh så jäkla skönt! ;D

Ne, nu när solen gick i moln blev det riktigt kyligt faktiskt :o
Så jag tar min tjocka rumpa och går in och tar en dusch så hörs vi sen
kysss


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du rolig amelie?

det är inte mer än 15 dagar kvar i skolan ;)

2009-05-23 @ 21:57:54
URL: http://lydion.blogg.se/
Postat av: kungellen

hon kan ju verkligen räkna med :o det är väl typ 19/20 dagar kvar?

2009-05-23 @ 23:25:40
URL: http://blondaree.blogg.se/
Postat av: Leia

Skönt när man är på superhumör! :D

Kram

2009-05-24 @ 15:54:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0