6 st :o

Tjolahejsan :]
Jag har precis slevat i mig lite glass och känner mig riktigt glassig ;)
Ni kommer aldig tro mig när jag säger att jag har fått sex stycken blåsor runt om på fötterna. Det är fruktansvärt måste jag säga! Trots de är jag sjukt stolt över mig och alla i laget. Vi tog en seger mot Igelstorp, 6-1. Och gissa vem som gjorde de 5'te målet? :D Så jäkla glad blev ja :'D Jag och Julia ägde ut allihop! :G Riktigt kul att spela på riktigt igen asså! Nu sitter jag här och längtar till Tisdag :)
Nu ska jag fortsätta göra ingenting, pussssssssss<3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vi ägde ut dem!!<3

2009-04-07 @ 10:07:44
URL: http://www.sabinaravnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0