ÅRE! dag 2

chacha.
nej, så hälsar man inte -.-

HEJ UNDERBARINGAR! :D 
bättre?

sitter på afterski'n och kopplar av efter en sjukt bra dag! :D så jäkla gött att vara tillbaka här uppe, ni som inte vart här borde åka hit så fort ni bara kan! :D u-n-d-e-r-b-a-r-t-! :D nu är jag så jäkla trött så jag skulle kunna somna, allvarligt! -.- och klockan är halv sju! great. vädret har vart sjukt bra idag :) ca -2 grader, sol och blå himmel och backarna hart vart asgoa! :D lovely! dock mulnade det på och snöade lite på eftermiddagen, men care?! :D åkte bräda ett par timmar i eftermiddags och, gud vad roligt! jag som inte ens tänkte ta med den xD

nu ska jag ta och pallra mig till rummet igen tror jag (:
damp att jag inte får igån mobilen som modem men, -.-



två bilder från när vi åkte upp, har inte orkat ta med mig kameran än och det är så jäkla dålig på mobilen x] har den gamla :)
bloggar igen när jag orkar/hinner/vill. pusses

ajuse, JAG SAKNAR MIN 0LIVIA VÄLDIGT MKE! :D

Kommentarer
Postat av: 0LIVIA

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333

2010-02-16 @ 17:41:30
Postat av: elenore wallin

åå vad avis jag är på dig! vill med vara i Åre :(



hoppas du har de fint <3

2010-02-18 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0