liiiite trött..

Shit vad tiden går :o
Jag vaknade runt 10tiden och nu är klockan redan tio i ett. Hela tiden har jag tänkt "Äh, jag skriver ett inlägg -snaart" Men jiiiisses vad klockan går :o man blir ju fan mörkrädd... Så här kommer ett, hahah ;)
Idag vaknade jag somsagt vid 10 och jag har fortfarande inte tagit mig ur sängen, haha (a) jag har sett på twilight nu & fixat med en bloggdesign :) Så tiden har bara runnit bort.. Idag har jag inte den blekaste aning om vad jag vill/ska/känner för att göra. Helst vill jag bara ligga här tills klockan blir så mycke att det är dags att sova igen hahahaha (a) Jag är inte liita lat idag -.-
Nu får jag väll ta och pallra mig ur sängen och hitta på nått :)
Jag kanske ska måla lite eftersom att jag aldrig gör det längre.. Äh, jag vet itne :)
kanske pluggar lite spanska, eller varför inte svenska :DDDDDDDD (fyfan..)

Nej, jag skulle ju upp härifrån nu ju...

Amelie right now?


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Ja, klockan går alldeles för fort. :S

2009-10-24 @ 15:39:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0