Int. kvinnodagen

Idag killar är det bara att överösa alla feminina personer med grattis kramar och pussar. Idag är det våran dag brudar!
Jag fick visserligen reda på det alldeles precis när jag skulle logga in här, tänk vad datorn kan va bra ibland asså,haha!
Vilken dag jag har öppnat med asså, jag har städat städat och städat,(mitt rum asså!) Jag har kollat igenom 2 bokhyller, 3 överfulla låder, en allt för full anslagstavla och ett bombaderat skriv bord, jag skulle slänga så mycket jag bara kunde, sa mamma, tyvärr slutade de i en enda papperspåse, fan vad dålig jag är på att slänga grejer asså! Men hela rummet ser ju i alla fall fräschare ut, jäkla tur de! Nu hade jag tänkt att lägga på en ansiktsmask och sitta här lite.

Jag antar att jag måste ursäkta mig för att jag inte har uppdaterat sen i torsdags, jag inte hunnit riktigt.
Igår var jag på 19års kalas och träffa Jocke, sjukt att träffa honom igen.
Grattis Oskar!

Kramar,


Bilden är vald för min favorit, jag saknar dig älskling!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0