snart slut :(

Det är fint väder, det är bara 170 dagar kvar till New Moon premiären/9 dagar kvar i skolan, jag tror på so'n men ändå är det något som är inte till 100%... Det kan ju inte vara Robin som omtänksamt sitter och sjunger för mig på msn? Haha, cpunge.
Jag är fortfarande inte klar med mina bokredovisningar :} Men eftersom Annika inte sa någon sistadagen så kan jag ju lika gäran skicka in de den 11? ;) Bara för att hon ska få något att göra på sommaren menar jag? Feel evil (6)

Jag vet seriöst inte hur många gånger jag har sett trailern (new moon, såklart!) Jag tänker på hur jäkla mycket jag lipa när jag läste boken och fruktar nästan lite att jag fäller några tårar under premiären, som kommer besökas, I TID! Clara hettsar mig med fjärde boken idag, men vafan jag är ju inte klar med all annan skit så jag hinner ju inte läsa :( Men det kommer ta slut någon gång i morn (TYVÄRR!) Men jag får nöja mig med 2&3 tills Clara/Natalie har läst klart ;*

Nu ska jag skriva de sista raderna i bokredovisningen och sen lägga mig och läsa.

Un Beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0