vader...

Hejsan! Sitter och tittar på någon creapy film på tv4, Solstorm heter den men den faller inte mig i smaken riktigt ;) Så jag tror jag slår över snart...
Idag var vi i Jönköping på A6 och köpte julklappar, Julafton närmar sig med stormsteg! 11 dagar kvar nu! Ingenting ju :o Så jäkla kul! :D Skulle testa ett par jeans och upptäckte att min ena vad är större än den andra, hahhaha fyfan vad jag garva xD och pappa ba "Men det är normalt, du skjuter ju med höger så det klart att den är mer musklad" tror kanske att det ligger nått i det men ändå x] Är det så hos er också? Jag har inte tänkt på det förut, men lite kul vare i allafall! :D
Jag är långt ifrån klar med julhandligen men jag åker nog in i veckan nu tror jag :)

bilder från google.
Tänk om vaderna skulle se såhär olika ut;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0