trenzas

Tjatja bloggen, skämt åsido ((;
Jag sitter här - pumpar musik och testar lite nya flät tekniker. Ganska kul faktiskt men det hade vart så mycket enklare om jag hade haft tjockare&längre hår men aja ;) Jag får väll ta och testa dom på någon annan helt enkelt, ellen? ;D Kanske visar er hur det blir sen.. Aja vi får se :)

Förlåt för dålig uppdate i dag men i morse hann jag inte och jag har inte vart inne sen - tio minuter sen :p Så jag har faktiskt en ursäkt ;D Annars så har dagen vart lugn men vi har haft seriösa lektioner ändå, härligt såhär i början :( Men jag överlevde ju och det är Fredag! :D




lätt som en plätt.. right? ;)


Kommentarer
Postat av: ELLEN IS DA SHIT!

yes, i'am försöks rabbit(?) ;)

2009-08-22 @ 01:01:36
URL: http://wannabesuperman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0