måste? borde? VILL

NU VILL JAG INTE HA FLER MÅSTEN!
Det är så jäkla mycke saker som jag bordegöra, som jag måste göra! jag har lagt ifrån mig biologin/kemin här intill mig för jag är så jävla slut! kan inte nått, när fan ska jag lära mig att inte skjuta fram allting till sista dagen?! jag är seriöst sämst på att plugga! jösses.
jag garanterar att jag inte kommer göra mer idag, även om jag borde. jag kommer bli tvugen att idiotläsa lite i bussen i morn bitti och sen ryka på provet. min framtid är ljus. så känns det.

nej, nu vill jag sova och nu ska jag sova.
bajs vad jag är arg nu då.
cya



jag ska börja dricka kaffe, så att jag orkar plugga hela nätterna!

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Vilken fin och bra blogg du har! Kika gärna in på min och säg vad du tycker. Kanske kan du också fråga en fråga i min nya funktion på bloggen, skulle vara så roligt!:D

Tack i förhand

Kram Denise

2010-03-03 @ 11:44:41
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0