Godmorgon däruteee (:

Godmorgon alla glada :) hur mår ni?
Har precis tagit och cyklat lite, jag är så jävla bra :D, efter att min syster har stått och gapat på mig, ryckt av mig täcket m.m. sedan 9 i morse, och jag somnade lite sent för att vara pigg på det.. så det var en hel del sura miner ;) men nu är jag så gott som vaken :)
idag vid två så är det konfaläsn,ing för min del, jag älskar min grupp :D hahha. Nu har jag inte en aning om vad jag ska göra.. kanske ringer och väcker någon för jag har bajs tråkigt :(

Hahahah igår (mitt internet funka inte alls...) gick det upp för mig att jag har 5par solisar, och har flera stycken som jag vill/kommer köpa.. det känns lite .... onödigt?
MEN sommaren kan ju komma nu så jag kan börja andvända dom (a)


3st par.
*Wayfares 60's
*Wayfares
*pilot bågar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0