Malta, arriving day!

Igår kväll somnade jag aldrig, i bilen somnade jag aldrig, sov en kvart på första flyget och kopplade av i München. Men nu är vi iallafall här, mätta och belåtna, lite konstig mat bara. Bor på ett helt okej hotell med helt okej människor :) Ska snart gå upp till rummet och ta en dusch och sen ska alla sts'are ut på uteskumparty. Så har jag iaf förstått det. Resan hit gick bra osvosv. Skulle hellre lägga mig och sova igen dygningen men nejnej :) parteeeey.
Nu ska jag dra mig, vi hörs i morn med bilder! har inte orkar lägga in dom än :) pussar & kramar!
miss u all! btw, har ett maltesikt nummer som jag borde kunne ringa & sms'a på, vi får se :)
love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0