home!

"vi som inte vill ser hur vi ser ut när vi sitter vid datorn"
hahah, ny fb'grupp? kom precis på att jag sitter och sjunger, skrattar, gör konstiga miner osvosv, MED ONÖDIGT MYCKET INLEVELSE!

Nu är jag ialla fall hemma efter ett par underbara dagar i Säm med världens finaste vänner :) bilder dyker upp här i morgon skulle jag tro.. andrej skickarom då iaf :) vifårseomjagärlat ellerinte(: vi har haft det kanoners! har solat, badat, spelat tennis, spelat bubblan, chellat, skrämt uppvarandra onödigt mycke (hahah♥), ÄTIT, och gjort sånt där bara vi kan, ni veeeett!
nej, nu måste jag krypa isäng! hade tänkt dra mig till stan i morn bitti någon gång,
VI FÅR VÄLL SE ;)
godnatten! puss & kram

huuur söt bild? från förra året. JAG HATAR DIG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0