sistajanuari2010

Godmorgon sunshines!

Känner mig ganska lat som fortfarande ligger kvar i sängen.. somnade lite sent i går höhö och blev väckt nio i morse så.. aa ;D har käkat lite och ligger jag och funderar på att dra upp persiernerna eftersom att solen försöker ta sig in..åh, sommar :') hm, på tal om  de (HAHA) så behöver jag ett nytt skidställ :o tycker jag. så vi borde nog försöka fixa de nästa helg eller nått... ÅHHH vad jag längtar till backen nu! :D Drar till Åre vecka sju med världens bästa familj! Ska bli så jäkla gött! så.. ja. Jag vill ha både sommar och Åre! :D men det kan va sommar när vi kommer hem tänkte jag.. :D



två bilder sen Cypern i sommras :')
hahaha, ang. den nere bilden så har min syster taqgit den och tja... hon har väll inte direkt någon framtid i de ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0