fika & a6

hejsan! :D
blogg.se har krånglat hela eftermiddagen & kvällen :o men nu hoppas jag att de ska funka :)
idag var jag först hos min kusin och hans sambo och fika, sen åkte vi till jönköping och handla lite. Letade efter skorna men hittade dom bara i hög modell och nejnej :( så de va lite surt...

hittade en sommar t-shirt och en oversize t-shirt som kommer hänga bra i gaderoben, haha;)
fick med mig lite ansiktsmasker och grjer hem och ;)

trekvartsärmad t-shirt från 365¤sunshine (MQ) 199:-

oversize tröja från JC 179:-

visserligen två billiga plagg men ändå inte på rean, haha, så jäkla lyckad är jag! ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

fiina(:!

2010-01-02 @ 21:12:02
URL: http://mikaelaviiktoria.blogg.se/
Postat av: mikaela

fiina(:!

2010-01-02 @ 21:12:11
URL: http://mikaelaviiktoria.blogg.se/
Postat av: fanny

Den ifrån jc fick jag i julklapp;) <6

2010-01-03 @ 15:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0