ONSDAG, serri

ojojoj, vad skönt att Rami åkte hem! :D fick visserligen reda på att han skulle åka hem ändå av NÅGON! Men guuud så kul de va! :D haha, skadeglädje!? nej, men jag har verkligen inte gillat honom! ;o

Min mobil blogg i går kväll var antagligen den töntigaste som någonsin har gjorts! ;D Men jag var ju tvungen att testa?! :D och resultatet blev.. aa ;) hahaha

Idag var det skola såklart :) tema, hemkunskap, so, lunch, idrott & no :) helt okej dag! 

Imorn... Torsdag och äntligen åker robin till kläppen, har fått stått ut med honom i 3dagar nu!? det förtjänar jag ;) annars så har vi en "mini-friluftsdag" och då fick man välja på skidor, skridskor, pulka & promenad. Jag valde pulka, sen ångrade jag mig till skidor mEn vi kör på pulka ändå! :D (wihooooo!)
Sen i morn kväll så drar jag och brudarna till brunnhem för kvällsåkning! :D  mysigt så! :)

nej, nu ska jag ta och lägga vantarna på läxorna lite!
vi hörs! ♥

mobilbild

haha, bild jag tog på ellen i går på svenskan! :)
så söta så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0