lördag kväll


Hur mår ni? Uppdateringen har ju minskat rätt mycke här har jag, heee, upptäckt =D men that's life! i suppose. nu har jag precis käkat. Dagen har faktiskt varit ganska bra :) började med en tripp till the big city skövde och trallade runt lite på YAP, hihi älska vårnyheternaaa :} hittade en supersöt blus från hunkydory, tror jag de var (?), men jag väntar lite med den kände jag :) men fick med mig en hoddie från WESC hem i alla fall :) sen drog jag iväg och tränade, åååh jag älskar att vi äntligen har kommit ut! =D och nu sitter jag här :)

Nu ska jag ställa upp för familjen och titta på melodifestivalen :)
inte favoriten asså ;)

vi hörs senare ♥

hihih, I ♥ LOVE mysiga hoddies :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0