IUTSDGHJ

O J   O J   O J  !
jag är ju rätt jävla as grym..

har kommit hem ifrån 1'a skoldagen, helt okej faktiskt. jädrans nöjd med båda proven så vi hoppas att det visar sig när vi får tillbaka dom också :) annars så har dagen varit lugn, eller allt därifrån? första dagen efter lovet så det är ju helt okej? =D
nu sitter jag och irriterar mig över att mina sms inte vill levereras och att jag är trött som faaaan samtidigt som noböckerna ligger här och gnäller om att bli öppnade, vad ska man göra lixom?! hähä :)

kanske plugga lite? kanske sova lite..?  kanske blanda det?
äh, vi kör på nått så får vi se vart det leder :)


Kommentarer
Postat av: Ellen Mantler

kanske SKAJPA liteeeeeeee?;)

2010-04-06 @ 20:52:13
URL: http://mantler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0