good girl

Hej (:
nu har jag kommit in från en springrunda, fan va härligt! inte så att jag har bra kondis eller nått heller... haha (a) fick en sådär "nu måste jag springa annars dör jag" -känsla och det var bara att ge sig ut, duktigt av mig! :)
Idag så var jag på kalas hos min kära kusin Mattias med heela släkten, mys dä :)

hahah, tittade på vad jag gjorde förra april 4/4 och så här stod de.. :
Annars idag har jag vart på 21års kalas, grattis Mattis! :D I morn blir de tränings match mot Fkik på Brovalla :D kom och kolla!
ÅHHHHHHHHHH, det var ju typ sommar nu, för ett år sen :( vi spelade till och med match ute på riktiga gräset, nu längtar jag =D

nu ska jag käka lite och kvällen antar jag att jag ägnar mig åt att plugga lite svenska litteratur författare, pussar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0