lördag!

tandläkar besöket gick faktiskt bra, hon måste har sett hur jäkla nervös jag var för vi pratade hur mycket skit som helst, haha ;D men det gick som tur är bra, efter det så drog jag till skolan och strögade omkring där tillls klockan slog om till två någon gång :) då åkte jag hem och la mig i solen med kissarna lite! =D så jäkla mysigt! men fick en sån där jag-måste-göra-någonting - känsla så jag slängde iväg en signal till ellen och hoppsanhejsan så var jag hos henne, vi käkade glas och hade det allmänt gött :) vi sju någongång så kom mis padres och hämta hem mig :) kom hem, käkade lite, nördade lite och sen somnade jag =)

idag så har jag inga planer, sitter med spanska böckerna uppfälla och ska väll försöka plugga lite, men ieftermiddag får jag väll ta tummen ur röven och hitta på något! :D

två bilder från igår, sommar?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0