SkÖ N D A G

Hej! Min uppdatering har vart röven men nu ska vi se om jag kan komma igång igen :)

Sitter och lyssnar på lite dålig musik och försöker knåpa ihop en redovisning av boken En komikers uppväxt, så om någon har något bra förslag på musik är jag öppen för allt! haha (: Det går alltså inge bra. ¨
Idag har jag inte gjort mycke alls, vaknade av Linus och David och deras ljuva röster, så aa ;) annars så har det ju vart Söndag, vilket betyder städ och sov dag. Så det har jag gjort idag, började dagen med datorn och kommer antagligen avsluta den såhär och.
Fast idag och ett par dagar framöver kommer kvällen inte hinna börja innan jag ska upp igen. Har VISA, prao, kommande vecka och jag ska va med Sara & Ellen i förskoleklasserna på Mösseberg. Vi börjar starx innan 8 och slutar 12/1, varje dag! Så det är rätt gött =D men våran buss går 07.08 (!!!) så det är ju rätt jävla inte gött. Men vi ska väll försöka överleva ;)
Men det gör inte ni om jag skriver så mycket mer nu..

Igår var vi på pilgrimsvandring med konfan och det var.. mindre kul? men vi gjorde det kul, såklart =D Var hemma vid 3 och njöt av vädret, sen på kvällen åt min kusin och hans tjej hos oss, :)
amelie, malin, ellen, emil

eddie, patrik, robin, john

ellen, martina

en hög trötta människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0