Megan Fox! ♥


På bella&tyra show eftersnack så pratade dom om skönhetsoperationer osv, och då tog tyra upp Megan Fox. Jag menar, hon är utnämnd till Världens sexigaste människa och hur många gånger har hon inte legat under kniven?
På bilderna är det samma person, före & efter kniven. Ganska otroligt egentligen.. men ändå! men alla trender skapar en motrend, eller? hoppas kan man ju :) isf så längtar jag till den naturliga, lite hulliga (strl 36/38) osminkade trenden kommer, I'm in! =D
då kanska man kan hoppas att sånna som Heidi Montage ångrar sig.. Jag är för sköhetsoperationer då man "förbättrar" men inte när man "byter ut". usch & fy...


the
pic of Heidi? hur många tidningar fanns inte den här bilden i? -.-


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är också för skönhetsoperationer - OM de används till något nyttigt, som att förbättra någonting man mår dåligt över eller reparera någonting som tagit ska i en olycka. Så som Megan Fox och Heidi har gjort är helt sjukt .. världens sexigaste kvinna, ha! Hon är ju inte naturlig alls :O

2010-04-03 @ 10:11:41
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0