bingooo

fasen vad trött jag blev ;D pang bara.. (:
ialla fall, har kommit hem i från bingon nu - kanonkul! ;D eller inte. :) Jag och 0livia åkte dit, sålde lite lotter & var ute och gick lite när dom spela, innan vi fick åka hem så bar vi lite stolar, hahaha jävla linus som fick åka hem och slapp det :( jävla jämställdhet vi har i Sverige asså ;D

nu ska jag.. sova? neeeej, men äta lite snart och sen har jag väll piggnat till lite antar jag (: hopppas att jag får lite fina bilder av Julia & Clara från kvällen också, smarta jag glömde kameran så klart -.-
aja, pussar!♥


världensbästa Clara & jag tog en kvällspromenad/skräckpromenad?! och fick syn på massa grodor ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0