tuseday night

Hellu "everyone" :)
Sitter och tittar lite på tv nu innan sängdags precis.
Vid sex skjutsade mamma in mig till Stenstorp/Sportvallen där jag mötte upp Sara, Andréa och 0livia så kollade vi på det ompratade derbyt mellan Stenstorp och Valtorp (p14) :) Tyvärr gick det inte hela vägen för våra grabbar och med två tur mål (tunnel på erik, jag menar - skämtaru?!) så tog Stenstorp hem matchen med 2-1... Damn, men våra grabbar tar det nästa gång, PROMISSEEE!
Hade med kameran och fota lite men dom lägger jag upp i morn tänkte jag...
Här kommer i alla fall en "Todays"





Förresten, jag märkte det förrut när jag tittade runt på lite bloggar och kom in på Krilles blogg och märkte att han är ju jäkligt vampyr lika ögon, right? Nu vet inte jag om han har redigerat bilden ohatt sig men titta själva?

 

uppdate: Glömde bilden, ahaha :'D

Natttttii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0