Sinnes sjukt!

Kan ni fatta att det bara är 57 dagar kvar tills New moon premiären?! Och om 27 dagar kommer soundtracket ut! :D Julafton ju :DD::D::D Tänk att det bar är 57 dagar kvar tills vi sitter fast klistrade framför bio duken och ser New Moon?! Minns ni att jag började en ned räkning i min garerob till premiären? Jag minns i alla fall att när jag fixa iordning de så var det 209 dagar kvar. Och nu är det bara 57 kvar! OFATTBART! Jag tror jag går i taket av lycka snart asså!

Men det värsta i mitt, någonsin!, liv har hänt. Den 20-22 November är det Oden Cup. 20 November?! Jag dör! Hur fan ska jag hinna till baka från Stockholm till 24.00 (då vi tydligen har match) asså fattar ni att jag gick helt i taket när jag fick reda på dethär?! Jag har ingen bra plan än så om ni är logiskt kreativa så får ni GÄRNA så en singnal och planera med mig! :D "Tyvärr" blir det nog saga-premiär för mig och New Moon (jag lär ju se  den mer än en gång?!). Men den 30 juni 2010 smäller det! Då har Eclipse prelimänert premiär datum! Stockholm - PÅ PLATS!
Hittills får vi nöja oss med en bild på Hey Beautiful och listan på soudtracket:

  • DEATH CAB FOR CUTIE — MEET ME ON THE EQUINOX
  • BAND OF SKULLS — FRIENDS
  • THOM YORKE — HEARING DAMAGE
  • LYKKE LI — POSSIBILITY
  • THE KILLERS — A WHITE DEMON LOVE SONG
  • ANYA MARINA — SATELLITE HEART
  • MUSE — I BELONG TO YOU (NEW MOON)
  • BON IVER & ST. VINCENT — ROSYLN
  • BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB — DONE ALL WRONG
  • HURRICANE BELLS — MONSTERS
  • SEA WOLF — THE VIOLET HOUR
  • OK GO — SHOOTING THE MOON
  • GRIZZLY BEAR — SLOW LIFE
  • EDITORS — NO SOUND BUT THE WIND
  • ALEXANDRE DESPLAT — NEW MOON (THE MEADOW)

  • Såå härlig bild, right? :)
    Nu måste jag sova,
    sleep vell cuteisar :*


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0