Bra morgon! ;D

Jaa, jag låg och drog mig till tio över sju (vanlig morron asså) och hann med bussen utan problemas! (who's bääääst?;))
Förresten så har jag precis övat igenom mitt föredrag 17 minuter, YEEAEAA! Jag är bara såå bäst! :D Och då körde jag utan powerpoint presentationen så det lär ju bli längre. Rätt bra med tanke på att det "ska" va 10 minuter! ;D Jag är helt enkelt bäst asså! :D
Innan jag läste igenom föredraget så gjorde jag iordning några mackor som jag precis tvingat i mig. Jag är så jäkla ont i magen asså! Och det blev bara värre utav mackorna, damn :( Men förhoppningsvis så släpper det till träningen om mindre än timme. Ibland är jag lite     bättre än alla andra ;)
Nej, nu måste jag packa väskan och sen dra iväg till träningen :)
Vi hörs senare <3

Här har ni en bild jag tog i morse när jag vakna ;)
Fy fan vad dålig kvalite man får på bilderna när man tar inne på mitt rum!
Så här såg jag förresten ut idag :)
"Långärmad" t-shirt från Marc O'Polo (vitt linne under från hunkydory tror ja..)
och jeans från acne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0