back?

oj, det var inte igår! Hej på er!
(om det finns någon kvar?!)

Jag har inte vart sådär överdrivet ihärdig bloggare på sistonen *hosthost* (jäkla ont i halsen;)) men missar man en dag så är det kört? Eller? så tänkte i alla fall jag :)
Jag har för mig att jag nämnde något om en ny design precis före mitt "avbrott"? Gjorde jag inte de så säger jag det nu, men först behöver jag ha lite mer amelie-kort. Har typ inga ego bilder alls asså, haha (; vet inte varför..

Idag (ja, nu kör vi!) har det inte vart något speciellt alls. Skola som vanligt tema, hk (PANNKAKOR, mumss..), so/studievägledar-tjej/tanten var och hälsa på, lite lunch, IDROTT(lovely) och sist no, hyffsat soft dag faktistkt. Hemma igen körde jag på lite plugg (spanska&so) och sen vid halv sex ungefär cykla jag ner till pla'n och dömde p12. Lättförtjänta pengar :)::))))::)
Nu borde jag gör klart svenska föredraget men jag har verkligen tappat lusten - bra amelie.. - så jag gör det någon annan gång :)
My name is Inga :)



Plugga nu? I will try...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0