andra halvan... damn blondin!

Direkt efter fotbollen skjutsade pappa mig till Clarisötis :)
(ni kommer nu får höra världens historia, men gud så roligt vi hade!)
När jag kom fanns bara Martina där men efter en stund kom även 0livia & Emelie :) Vi började väll titta lite på tv oså, det var egentligen tänkt att vi skulle titta på filmen "Jorden runt på 80 dagar" för vi ska redovisa den i skolan. Så vi satt och titta lite på tv och helt plötsligt ringer Andrea som bara bor några hundra meter ifrån Clara och säger att det har kommit en vild katt och fått ungar på deras höloft och om vi vill komma och titta på dom. Jo men det vore väll inte så dumt säger vi :) Så vi knallar iväg och efter en stund möter vi Andrea och vi går tillsammans bort till höloftet, jag,olivia,clara,martina,emelie och andrea. Clara (tuffing!) går först uppför trappan och jag efter men när vi kommit upp säger hon att hon inte vågar, jag menar allvarligt CLARA?! Men jaja, jag gick väll före och lockade på kattungarna samtidigt som jag kläckte ur mig kommentarer som "Men du Andrea, du tror inte att vi missar dom och trampar på dom?" menmen.. Jag och 0livia gick alltså först och när vi går där och "kommsikissikissiii" -ar så dyker dom upp. Allihopa (utom andrea, martina & emelie såklart) står och skriker GRATTTISSS och HURRAA och jag och 0livia (som blev firade) fatta ingenting och bara skriker för vi blev så jäkla rädda, hahahahaha xD Så dom hade alltså planerat hela det här partajet i veckan och vi fatta inget. Men gud vilken överraskning vi fick asså! Fy fan va jag älskar er brudar :') Bästa surprisen ever!

Jag fick en suuupper mysig morgon rock i världens härligaste färg! Skiiit gosiga tofflor i supersöta färger.  Ett hårspray, en bodybutter och en brun-utan-sol. JAG MENAR TACK FÖR DEN!  - får du blekfis! Hahahahahhhah ;D




På första bilden har vi en party sugen Muskot :)
På andra bilden är det Martina & Mynta, fatta vilken party-feeling den bilden har eller? :D
och på tredje bilden ser vi ett nyvaket gäng :)


Tack för det är brudar, ni är fan bäst!
Jag älskar er, don't forget!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333<3<3<3<3<<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0