14 år! :D

Min dag idag asså :D
Först tänke jag visa lite av vad jag fick och sen ett vanligt inlägg :)


allt ärifrån ACNE (someone lööövs is :D)


Nu börjar det vanliga inlägget ;)
Visst är jag rolig? :D
I alla fall :) jag hatar min mobil! Så den kan stoppa upp nått i, jaa hade den haft en röv hade den vart proppfull nu "SÅ ATT SÄGA" :)
Dagen har faktiskt vart riktigt rolig :D I skolan hade vi tema (lika cp varje gång -.-), hk vi gjorde supersmarrig fiisk :)), so (<3) lunch, idrott hel-bäst såklart! och sist no :)
Matchen idag blev inställd så jag satte mig lite med skolan när jag kom hem. Efter ett tag kom Alexandra hem och framåt 5 halv 6 kom mami :) Vi åt&fika lite och nu sitter jag här :) Nu ska jag snart dra mig mot min super-sköna säng så hörs vi i morn nu när jag är SUPER bloggaren igen ;)
pussss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS:D

2009-09-30 @ 22:26:19
URL: http://joliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0