Mindagutanstycken :)

Äntligen har jag fått sätta mig ner efter en heldag i heels, jag har lite ont i fötterna. haha;D Dagen började med att åka till mormor grav och fixa till det där nu till allahelgona :) efteråt stack vi till Hällekis och julmarknad. Massa söta tomtar & sånt men som vanligt var höjdpunkten alla pepparkaror, glöggen och godiset! :D och alla provsmakar ställen såklart, hihih. tjockis ameii :] Efter att ha staplat runt där ett tag drog vi vidare och hoppsan hejsan så befann vi oss i skövde :) Köpte skarfen (i inlägget under) och inget mer. Kikade in en vända på YAP, tänkte köpa nått till farsdag som är nästa söndag, men det verkade som att den affären bara ger mig (och mami) lite smått orgasm. love it ! (ja, pappa va med och titta ;)) Innan vi drog oss hemmåt så svängde vi in till maxi och sen mediamarkt.

Ojski, det där blev bara en enda rörig text, men förhoppningsvis hänger ni med på vad jag har gjort idag ändå :)



Ni har väll inte glömt köpa FRIDA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0