Krångel :(

Jag som hade tänkt att va en jätte duktig bloggerska nu idag, gick ju sådär lagom lyckat med tanke på att hela mitt internet inklusive photoshop har krånglat i eftermiddag och i kväll :( Så är är inte på toppen bra humör om man säger så :(

Skola idag som vanligt, läsning,svenska,bild,lunch,spanska,idrott (sån jäkla tränings verk från igår! tur att det inte bara va jag :o) och sist so. Hyffsat bra dag i skolan faktiskt :) Fick dock reda på so proven - inte nöjd! Jag fick visserligen vg, men ändå! Jag har så jäkla höga krav på mig själv så det är inte mänskligt asså!

Efterskolan åkte jag ganska direkt in till "stan". Köpte en stickad tröja på veromoda:) Nu i eftermiddag har jag försökt plugga, jag har en sån där period som man verkligen inte orkar med skolan & allt pluggande(och nej, inte en sån period) lagom genomtänkt med tanke på att jag har/haft 2 prov & en diagnos denna veckan. fyfan! Jag är helt slut! Men som tur är så är det helg efter klockan 2 i morn :)


260kr (?) på veromoda som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0