jag fick ett roligt sms..

..och det löd såhär:
Fredagen den 16e oktober ska INGEN besöka kissies blogg! Vi får se hur uppkäftig hon är då. Skicka vidare detta till alla i din kontakt lista. Så kan ni få se på lördag hur hon reagerade.

Visst vore det lite roligt om hon bara hade typ 100 besökare? ;) "sveriges störta och blondaste blogg"  hahaha :D Jag tänker i alla fall inte besöka den och skit i det ni med, jag menar 1 dag?! Dom inläggen hon skriver på fredag kan ni läsa på lördag eller söndag! :)
Nu måste jag nog sminka mig om jag ska hinna det.. Vad menar man förresten med "sminka sig" jag säger att jag sminkar mig och jag andvänder bara maskara medans dom här super fjortisarna säger att dom sminkar sig när dom har typ 1ögonfrans kvar och sjulager brunkräm!? Så vilket är sminkar sig?
Ni får gärna svara, så slipper jag gå och tveka (:

Puss & ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: sabina

jag säger mascara:D

jag gör som du, bara tar mascara:D

2009-10-12 @ 18:08:08
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0