HÖSTLOOV!!!!!!!!

Just nu sitter jag & lyssnar på Micheal Jackson och lägger in bilder på datorn (ni får se senare)



"Sitter & lyssnar på Michael Jackson.." Jo, det är ju så här att i morn är det FN-dagen, så vi hade det i skolan. Och då uppträdde kören och drama/musik grupperna med Michael Jackson tema! Jag var och skrev matte provet då så jag såg inte riktigt hela, men det jag såg va skit bra :)



Riktiga kvalitets bilder men ;)

Det var slut runt halv 2  så vi hade en halvtimme som jag och Clara sprang runt och bad om provsvar på, haha sötnos :) När jag kom hem så var jag ute & fota lite och sen tog jag en lååååååång dusch som invigning av HÖSTLOVET (!!!) och lagom till att jag hade duschat klart kom pappa hem och vi åkte till farmor och greja med älgköttet, jag rörde dock det inte, FY FAN! jag som ska bli läkare.. -.-
Så vi kom hem för cirkus en timme sen och nu har jag gjort precis ingenting :)
Nu ska jag greja med bilderna, vi hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0