jackaaaa

Nu är jag hemkommen från trääningen :) Spelade hela tiden förutom sista 20(?) då körde vi snabbhets övningar och träningsverk-ska-ni-fanimej-få-lida-med-en-vecka-nu - övningar :) Jag känner redan träningsverken komma! Shit asså :( Så nu blir det att inte sitta ner i några dar - härligthärligt :)

Jag har förresten börjat andvända min vinterajacka nu i veckan -mumma! Så j*kla härligt med en varm & skön jacka :D Så då tänkte jag va lite trevlig och visa hur den ser ut :) Jag köpte den i Göteborg på Nkhuset :)


Från Tommy Hilfiger 2800kr har jag för mig :)

Jag måste baraaaa tipsa om deras hemsida EN gång till, jag bara Ä-L-S-K-A-R väskorna! yummmieeeee<3<3<3<3 Så jäkla snygga!
Nu ska jag sova, så vi hörs i morn :) pusss&kram! <3

Från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0