Blogawards!

Godmorgon på er :)
När jag kom in på blogg.se's hemsida och såg blogawards-bilden slog det mig att det var igår! Jävla typsikt mig att glömma av det och eller, åhh :( Men har jag tur så kanske någon spelade in det? Eller går det någon repris? Haha, damn shit!

Idag har jag också en sån där vet-inte-vad-jag-ska-göra -dag, det enda jag vet är att det är träning ikväll, wihoh :D 18:30 - 20:00 Martina ;) hahah, äntligen obligatorisk så hoppas att så många som möjligt kommer :) Nu på dagen tror ja att jag behöver städa och röja lite här på mitt rum, jag har så jäkla mycke skit som bara ligger och tar plats, är det bara jag eller är det någon som känner igen sig? :)
Nu måste jag skörda mitt Farmville :D

DAMN BILDLÖST...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0