träning snart

Nu har jag lite mer tid än jag hade i morse, haha ;)
Igår efter kyrkan så gick jag med Natalie & co. hem :) Vi satte på filmen och mös lite, jag som skulle ta bussen hem gick sådär lagom bra ;) Vi va ute 2 gånger! utan att bussen kom, haha x] Så pappa fick komma och hämta mig och direkt när jag kom hem tog jag en dusch och la mig i sängen, tittade på någon film som gick på tv'n och sen somnade jag. (därför uppdaterade jag inte asså..)

Idag satte jag mig med musiken och lite med spanskan. Sen åt jag och nu i eftermiddag har jag gått igenom min garderob och plockat iordning lite! Sååååå jäkla behövligt asså! ;D Nu väntar jag på att hanna ska svara på mitt sms, och snart blir det träning :D


Bild från i sommras, åh utesäsongen :') <3<3<33<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0