Tränat!

Nuuu har jag tränat - epic fail! Hhhahah, har nog aldrig vart så tyst ;o Kom inte ett ljud ur munnen på mig på plan :( Så på tisdag SKA JAG PRATA, MYCKET! Så till på tisdag ska jag värma upp käften ordentligt! :D fan va pinsamt!
Förövrigt så var träningen skit kul! Match hela tiden nu fram till Oden på fredag, lovely! <3

Ni som har tur & inte har matchen just då eller inte ska va med överhuvudtaget har väll inte glömt & boka biljetter till New moon premiären? På fredag, 5 dagar kvar! :D
På måndag får jag gå .D:D::D:D:DD:D:DD::D: (lääängtar!)

¨
Här är två plagg till jag köpte i göteborg i går :)
Två t-shirtar/linnen från Monki :)
(funderar på & vadda den svarta?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0